Ono što se dogodilo kada sam stavio na budžet od 50 EUR za nedelju dana | RS.burnbrightlove.com

Ono što se dogodilo kada sam stavio na budžet od 50 EUR za nedelju dana

Mogu lako potrošiti više od $ 150 nedeljno na namirnice za tipične nedelje. Ne, ja ne hrani porodicu. Ja kupujem samo za sebe, ali se trudim da kupi sve organske, a organski nije jeftin. Jedem lososa 3 do 4 puta nedeljno, a organski losos zaista može da pokrene svoj namirnice račun. Par koji sa svojom ljubavlju za ukusna (ali skupe) Humbolt magle sir Volim da se tretira na nekoliko puta mesečno, a to nije teško videti kako mi nedeljno namirnica račun dodaje do i preko $ 100.

Ovde je ono što je stvarno kao da se posvete Keto dijeta

Dok ide preko svoje troškove prošlog meseca, odlučio sam da se ospori. Stavio sam sebe na striktnom $ 50 namirnica budžeta za nedelju dana. Ja sam hteo da izgradi moj štedni račun malo više, a mislio sam namirnice bi bilo dobro mesto za početak. Radim od moje kuće u državi Njujork, tako da mogu da kuvam malo više od ljudi koji rade u kancelariji pet dana u nedelji, i nadam se da ovo pomaže da protegne svoju malu budžet. Pošto protein je obično najskuplji deo mog budžeta, odlučio sam da dodam u nekoliko vegetarijanska jela da pomogne da svoje troškove. Takođe sam odlučio da odbaci svoju Go-to prodavnicu, Vegmans. To je bilo teško, jer imam veoma duboku ljubav prema Vegmans, ali mogu biti skupi, pa sam svu svoju kupovinu u Aldi. Ovde je raspad moje nedelje na $ 50 namirnica budžetom.

Ono što sam kupila:

• Vild-uhvaćeni Alaskan Salmon (6 komada)
  • 1 kutija beli pirinač
  • 1 head karfiol
  • 3 slatki krompir
  • 3 paprika (1 crvena, 1 žuta i 1 narandžasta)
  • Luk (mislim da je bilo 4 u torbi)
  • 1 can crni pasulj
  • 1 tuceta jaja
  • Romaine salata
  • 1 jar iellov kari sos
  • Čeri paradajiz
  • 1 kada običan grčki jogurt
  • Zamrznuti mediteranska kinoe (kinoe, leblebije, kelj, limun-beli luk sos)

Ukupno: $ 51.16 (u redu, otišao sam malo preko mog budžeta, ali jedva)

Ono što sam već kod kuće:

• Bademovo mleko
  • Začini
  • Krastavci
  • Vegan protein trese
  • Cezar salata preliv
  • Maslinovo ulje
  • Integralni hleb (pola loaf)
  • Kafa
  • Beli luk
  • Limun

1 dan:

Imam vegan proteinski šejk za doručak svaki dan, a ja već imam prah proteina na ruci. Ja ga mešaju sa bademovo mleko i hladno-Brev kafe koju sam napravio sebi prethodne noći i na posao. Oko 11 časova, i teško se skuva jaje, kriška ga zajedno sa pola avokada i stavio ga na parče tosta koji je takođe ostatak od prošle nedelje. Ja stisnem Sriracha na njega i popijte veliku čašu vode. Za večeru, cut sam sve svoje povrće, tako da će imati budu spremni do kraja nedelje. Ja dinstajte nekolicina njih u nekom maslinovim uljem i pomešati u nekoliko kašičica kari sosu. Stavio sam ovo zbog nekog pirinča, a to je ukusno.

load...

Dan 2:

Doručak i ručak su ponavljanja dana 1. Za večeru, da peku komad lososa, cut neku Romaine salate i napraviti lososa Cezar salatu sa nekim prelivom i parmezana sam već imaju u svom frižideru. Lososa je dobar, ali ne osećam veoma zadovoljan i ja zaista žele sam kupio neke krutoni za moju salatu.

Dan 3:

Imam uobičajenu šejk za doručak. Ja se sresti sa prijateljem za ručak i ona plaća račun jer sam platio zadnji put. Kada dođem kući, ja sam shvatio da već prošao kroz mnoge moje povrća. Ja bake još jedno parče lososa, kuva nešto pirinča i slatki krompir, zagrejati neki od crnog pasulja i pomešati sve zajedno u posudu. Ja mik malo meda, Dižon senf, so i biber i drizzle to preko cele stvari. To je iznenađujuće ukusno.

Dan 4:

Ja ne osećam podrhtavanje jutros, pa sam penjanje dva jaja i iseći do preostalih pola mog avokada. Ja drizzle celu stvar u Sriracha. Za ručak, ja žudnja proteina, ali nisam raspoložen za lososa. Zato što je to jedino meso imam, ja kuvam svejedno. I ja isto imam krastavce u mom frižideru koje treba uskoro koristiti, pa sam chop ih, pomešajte ih sa malo soli, bibera, grčki jogurt, beli luk i sok od limuna da se napravi tzatzikilike sos. Stavio sam ovo na vrhu kuvanog lososa i napraviti sad malo salatu da ide sa njom. To nije nimalo zadovoljavajući. Za večeru, ja mikrotalasnoj zamrznuti mediteranska Kuinoa mik, ispeći jaje i stavio ga na vrh. U redu je. Samo OK.

Dan 5:

Nazad na mom uobičajenom doručak šejk. Za vreme ručka, ja gledam svoje preostale namirnice i oseća prilično tužan zbog narednih nekoliko dana. Ponavljam svoj pirinač, slatki krompir i crni pasulj činiju, ali izostaviti lososa za ručak. Za večeru, ja penjanje dva jaja i dodati malo topljeni sira na vrhu. Stavio sam jaja i sir na parčetu tosta i dodati mnogo Sriracha. To je neka vrsta tužnog Fridai Night Dinner.

Dan 6:

To je subota. Moj otac želi da se doručak u našem uobičajenom kafiću, a on plaća. Prijatelj pita da li želim da se sastanemo za ručak. To je mučenje, jer ona pokazuje jedan od mojih omiljenih restorana, ali odbijam da bih mogao da držim mog budžeta i pitao da li želi da dođe kasnije gledati finalnu epizodu Outlanderlater umesto. Pravim salatu za ručak - zelena salata, paradajz, sir, tvrdo kuvano jaje, krastavca i paprike. Ja se kremasti preliv od ukupno grčkog jogurta, maslinovog ulja, začina i soka od limuna. Normalno, to bi bilo jako dobro, već zato što sam imao sličnih jela cele nedelje, to je prilično zastarelo. Za večeru, ja peku se poslednji od mojih povrća, staviti malo meda i senfa na komad lososa i peći. Bez drugih ne salate povrća, luk i paradajz levo, ja sam stvarno slute sutra.

Dan 7:

Nedelja je. Idem u setnju, pa sam se šejk, stavite ga u svom Ieti i glavu kroz vrata. Ja završiti hiking 2,5 milja dalje nego što sam očekivao, i ja sam kao vuk. Skoro sam naručiti picu. Potrebno je sve volje moram da spustio slušalicu. Imam pirinač, jaja, jogurt, kari sos, luk, crni pasulj i jedan komad lososa leve strane. Kuvam pirinač, crni pasulj i luk i dodajte malo kari sosu. Ja spržiti jaje i stavio na vrh. Ugljeni hidrati i proteini su veoma zadovoljavajući posle dugog pešačenja. Kada večeru kotrlja oko, ja jednostavno ne mogu da se nateram da jede više lososa ili kari. Ja uzmem telefon i naredi picu.

Please Stop Umotavajući Iour Cheese in Plastic

Takeavais:

Aldi je moja nova omiljena prodavnica. Ja ću da radim koliko mi se namirnice tamo moguće. Cene su ozbiljno jeftine i oni imaju toliko organske opcija! Da sam dobila svoje namirnice na drugu prodavnicu, to bi lako mogao koštati me bliže $ 75. Ova prodavnica je pravi dragulj.

Ali $ 50 nedeljno za namirnice zaista teško. Drago mi je bio u stanju da spase oko 100 $, ali do kraja nedelje, bio sam stvarno dosta jede istu stvar. On stavi prigušivača o mom raspoloženju i da nisam imao nekoliko "cheat obroka" da drugi ljudi plaćaju za, nisam siguran da sam mogao čekao do nedelje u pećinu i kako picu.

Slične vesti

11 zdravih zamrzivača kafea koji će vam slomiti vašu sladokusnu mlečnu naviku

Ove jarke, hrustljavih jela sa Cabbage-om će ove zime sjesti večeru

10 namirnica koje u stvari mogu dovesti vašu spavaću sobu do novih visina

Ioutube je samo objavio najpopularnije video snimke iz 2018. godine

Nova trik žitarica izgleda drugačija i ljudi nisu zadovoljni

Mcdonalds će učiniti sretne obroke puno zdravije

5 pravila za čišćenje Budine na jednostavan način

Vegetarijanski protein se zamenjuje umesto mesa

Mekdonalds Szechuan sos se vratio, i ovog puta, to rade kako treba

Post Hrana

Vodič zauzetog kupca za uštedu novca na namirnicama

Ovi kuvari će vas u školi na pravi način napraviti od kolača