Zašto ja visoko preporučujem avanturu sa grupom stranaca | RS.burnbrightlove.com

Zašto ja visoko preporučujem avanturu sa grupom stranaca

Nikada nisam putovao po sebi. Nisam se jedan od onih epskih putuje putovanja u mojim 20-, što prijatelje na hostelu kola. Nikada nisam jetted negde sama samo zato. Odrastanje, putovao sam sa svojom porodicom, a od tada, uvek sam istraživao nove destinacije (ili se vratio u one omiljenih) sa prijateljima.

Dakle, kada sam rezervisala odmor sa Topdeck Travel - kompanija koja organizuje grupne izlete za solo putnike - za plovidbe put oko Ibiza, osećao sam nervozan zbog ulaska u grupi bez poznavanja bilo koga. Ne bi iskustvo bilo još zabavnije da sam imao prijatelja na brodu? Čak i ako nismo kliknite ni sa kim drugim, imali bismo jedni druge i tona sećanja između nas kasnije.

The 7 Najbolji mesta za 2018 Destination Vedding

Ali morao sam avanturu, i znao sam da ću zažaliti prolazu do takvu neverovatnu priliku - tako da sam uzeo Plunge solo.

Prednosti pridruživanja organizovane grupe put ovako bilo odmah jasno, pogotovo što nas je naš kapiten prevozili od pristaništa do jedrilici koja će biti naš dom za nedelju dana. Moji prijatelji teško može rešiti na mestu za jelo brunch, mnogo manje čarter brod, parcela svoj put oko Mediterana i nekako uspevaju da se hrane i pića - Da, čak brunch! - na brodu.

Osim logistike, bilo je poklone, da putuje sa potpunim strancima koji nikada ne bih zamisliti. Naravno, to je pomoglo da smo u raju. Ali, svako od nas ima tamo osnovu naše odluke da zaroni u miru. Mi nismo imali da uskladi raspored sa našim prijateljima ili porodicom, čekajući da se dogovore o vremenu ili okolini koja je radila za svakoga. Moramo da budemo sebični uraditi nešto smo hteli da uradimo, i to je bilo dobro.

Takođe smo dobila priliku da bude najbolji verzije sebe. Na neki način, to skoro osećao kao mini prvoj nedelji koledža - šansa za početak sveže, slobodan od očekivanja i pretpostavke ljudi koji su nas već znaju. U mom slučaju, nisam imao da bude taj koji je uvek pomalo okleva da ide u okeanu (još jedan razlog jedrenjak put je bio veliki skok za mene). Moram da pokušam na strani mi se da je samo jedna riba u vodi kao i svi ostali, meduza proklet.

load...

Zato što smo svaki nosi prazan list papira po dolasku, svi na putu je na njihovom najboljem ponašanju, željni da stavi svoj najbolji nogu napred. Nisam siguran da su moji prijatelji bi bilo kao milostiv jedni sa drugima kao naše grupe od pet je, bunking ispod palube i deljenje jednu kupatilo na 50 metara jedrilici. Naravno, sada sam srećan da brojim mojim drugovima shipmates kao prijatelja previše.

Blizina doveo našu grupu blizu, da tako kažem, ali avanture smo delili stvarno kovani trajne veze između nas. Studija objavljena u časopisu SCANshovedthat zajednička iskustva neguje bliske veze, i na neki način, to je jasno zašto - da ponovo koliko uspomene delite sa višom prijateljima. Slično tome, emocionalni odgovori na iskustvima i događajima se povećavaju kada smo ih delite sa drugima. Dakle, da li smo istraživanje Starog grada ili pravljenje cameo u Amnesia gde Peris Hilton domaćin DJ rezidenciju, naša zadovoljstva su jednostavno pojačan time što jedni drugima društvo.

Travel obično znači napuštanje naše zone komfora, da li je to istraživanje nepoznati kulture, stavljajući našu veru u TripAdvisor pregledu ili, u nekim slučajevima čak penjanje na brodu aviona. Krećemo na put preko pola sveta sa grupom potpunim strancima bio potpuno izvan moje. Takođe je nedelju nikad neću zaboraviti - delimično zahvaljujući vezama sam napravio usput.

Slične vesti

Post Živeti

Kako sprečiti retrogradan Merkura da uništi vaš odmor

Kako ova mompreneur stvara pozitivne promene preko svoje kompanije za odjeću

Vodič anti-nevjesta za planiranje netradicionalnog vjenčanja

21 smešne grupe i trio halloveen kostimi ideje

16 Ikea hacks koji zaslužuju mesto u vašem domu

5 jednostavnih, brilijantnih načina osvježavanja vašeg nastavka

Post Živeti

6 stvari koje treba znati o fredericku bantingu, čovjeku iza današnjeg Google dudlera

Ja sam bibliotekar i evo šta treba da se razjasnimo o lažnim vijestima

Najbolji znakovi za štampu za ženski marš na DC

Post Živeti

Dan zahvalnosti koja će učiniti da vaša porodica bude manje čudna

Ova kontrolna lista će vam pomoći da dobijete dugo unaprijed unapređenje

Žene i manjine su prošle noći stvorile istoriju u senatu SAD-a